Band Competition Southern wehh !

Thanks Sir sebab ambilkan gambar kitorang Haha

Walaupun dah retired, tapi semangat band still kuat weh. Nama pun minat kann? Sampai ada yg siap nak ambil dip music lagi tu haaa tu terlebih semangat tu Haha :D Alhamdulillah apa yang aku ndd Fateen rancang, semua berjalan lancar. Firsttime aku handle lawatan macam ni without supervision from tc ke parents ke Haaa semua rancang sendiri weh. Cuma Abah ada lah tolong sesikit. Tolong cakapkan kat drebar tu Haha sikit je. Yang lain memang kitorang handle sendiri  :)

Awesome moment is awesome! Tu je aku nak bagitahu :3 Rindu superseniors sekalian ! Kita memang in Red kan that day? Hahaha tu memang best. Jerit sama-2, makan sama-2, ketawa sama-2, gossip sama-2, nyanyi sama-2, comment sama-2. Oh myy, aku sangat merindui itu semua. Serious :') Kita dah macam one big Family yg takboleh dipisahkan. Kita from 4 different schools and unity strength = excellent ! Haha omey je ayat aku :p

Please. Kitorang memang comel okay Haha

1st band perform : SIGS :) 

2nd band perform : SAKTI

3rd band perform : Skudai

Tengah tunggu result :) Latin-nians in RED :3


All band berdebar tunggu result :)

RESULT

Best Drum Major : SMK Skudai
Silver Medal : SIGS
Bronze Medal : SMK Skudai

Pertama : SIGS (60.5)
Kedua : SMK Skudai
Ketiga : SAKTI 



Cheerful Sigsrians Supporters ngehngeh ! 
Finally I meet them dekat sana. Rindu diaorg sangat-2 :)


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D