Update Longoi-2 :p



Serabai kan gambar atas ni? Haaaa saja nak show off aku menangis sampai habis tisu tu aku kerjakan hiks. Tengok tajuk lah kann c: Tiap tengahmalam aku nangis. Around 2 or 3 o'clock, mesti nangis. Dia automatik tau ! Betul tak tipu. Kenapa aku nangis tu, biar aku sorang jelah yang tahu. Takde orang tahu pun pasal ni. Hahaha bodohnya aku. Choyyyyyyyyyy apa aku kesah ! :p Nak kata airmata aku murah? Pftttt ada aku nyusahkan korang? Takda kannnnn Haaa so step back from my 'problemo' Trolololoo ~ Sorry aku emo memalam ni. Ni pun baru lepas nangis jugak. Other problem came without my own permissions. Shit --' Ada jugak dua tiga orang perasan, tapi malas nak cerita. Nanti kata aku sibuk nak mintak simpati, cari hot, nd blaa blaa blaa. Haters gonna hate kan? So, moderate is the better choice now :) Eh baru perasan tajuk post ni macam tajuk one of our drumline formation nd show Hahaha punya taktahu nak bagi nama apa, Qila just named it longoi --' Okay sampai sekarang melekat nama longoi tu hiks.


Oh yeah lupa nak bagitahu. I'm officially single sekarang. My feeling? Awesome ! Terlalu ohsem. Susah nak describe betapa aku rasa bebas. Sebab apa putus? No need to know. Even dia sendiri pun taktahu kenapa aku mintak putus :') Sorry sebab dah hancurkan harapan awak. Saya ada sebab tersendiri bila buat semua ni :') Find someone yg lebih baik drpd saya. Ingat tak sepanjang one month lebih kita in relay, saya taksuka awak berjanji macam-2 sebab saya tahu, hubungan kita akan jadi macam gini punya. Saya dapat agak :) Hiks. Minta ampun sangat-2 awak. Dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki :') 


Moment bila aku mintak putus. Okay sorry :') I have to.


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D