Awesome Violinist ndd Guitarist :3

Kalau perasan kan, lagu blog aku dah tukar. *Okay dah berzaman. Fateen yg perasan dulu Hahaha. First time in my whole lifee aku letak lagu yg di cover guna guitar. Serious. Before lagu ni, aku letak lagu violin cover. Sebab budak dua orang ni terlalu Awesome! Korean nd ofcourse, Im proud to be an Asian Hahahahahaha *9gag.com*

Jun Curry Ahn hiks :3


Sungha Jung dgn ukulele dia :)

Nama nak dekat sama kan? Hahahaha tulah yang viewers diaorg madah cakap dekat setiap videos diaorg. Yes and diaorang very talented. Hari-2 aku hadap this awesome two guys. Korang just checkout diaorang punya videos nd song cover dekat youtube okay :) Aku dah share link tu haa kat nama diaorang besau-2 lagi ngehngeh :D Please, bukan sebab muka aku suka diaorang. Aku jatuhhati dengan talent, bakat diaorang. Tengok diaorang main macam easy je benda tu. Tapi bila try, hampeh. Satu notes pun takkena dengan betul Hahaha. Im not going to say that they are my idols. Aku takpernah anggap diaorang idola aku :) Just minat nd tertarik dengan bakat yang diaorang ada. Jelly sikit lah Haha please. Aku suka dengar cover :) Minat ya amat ngehngeh. Oh lupa. Keyboard aku dah tersadai atas almari. Dengan kertas formation aku campak atas notestand keyboard aku Hahaha kesian kan? Tu pun Syafiq Saliman siap nak beli keyboard tu :p Pigidaaaaaaaaaaaa ! Keyboard gua cikai sakai lah :D




ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D