Awesome Monday :3

Tatkala aku tulis entry ke 100 aku ni, kepala aku tengah berdenyut gila sakan ni. Tapi bored punya pasal ndd kesian tengok blog lama tak hapdate, aku gagahkan jua Hahahaha okay muntah cepat. Aku tahu bahasa aku beria gila nak mati :p Tengok tajuk macam takkena kan? Yelah mana ada awesome-2 Monday ni semua. Selalu Monday lah yg paling tak ohzem dalam hidup kan kan? Tapi aku bukan budak sch atau  pekerja so aku tak rasa lagi betapa tak ohzemnya Monday tu. Dulu pernah lah rasa. 13tahun aku rasakan betapa tah ohzemnya Monday tu --' Ohzem doh ayat aku sebab dalam perenggan ni takterkira berapa banyakkali aku guna ayat ohzem Hahaha.

Okay harini macam biasa bangun pukul 6lebih sikit, mandi-2 siap-2 ndd jumpa si kuruskeding silver in colour tulah apa lagi Haha. Tiga hari kena ulang alik pergi SMKA okayy. Nasib bas lawa lalalala~ Okay takde kena mengena. Esok the exact show. Aku takut headache aku ni tak hilang je alahai janganlah nakkk T.T Okay lepas tung tang teng tong dekat sana, balik kemas-2 ndd cadang dengan Fatin nak pergi pb. Sekali hamekkau! Semua pun nak pergi. Populasi budak baju Maroon dekat pb memang banyaklah tadi. Pergi memana je nampak Maroon Maroon Maroon. Taksedar tu diri sendiri pun sama baju dengan diaorang Haha. Tak boleh blah bila aku ajak Fatin nak beli bag, sekali Auji Tiera Que Fatia semua teman fehh korang datang pb nak study woi! Bukan nak teman kitorang shopping Hahaha :p

Oh tadi shopping sikit-2 je actually. Syok shopping dengan member. Sekejap je decision nyee. Siap ugut, kakyong suka Chelsea ke MU? Kalau suka Chelsea amik ni. Kalau sokong MU, amik tu. Hahaha  okayokay lenjan je plih memana --' Beli bag, tempah spect baru, beli 'botol' air, tudung satu helai *lupa warna baju punya pasal, beli selai je*, ndd seluar track. Sikitnyewwwww Haha. Takpe aku ada banyak masa lagi. Seminggu ni aku nak keluar je lah persiapkan diri *Tangan diatas mata ke bahu Haha inverse punya*


Masa shopping tadi,  tinggalkan phone kat Tiera dalam lib. Hado pulak gambar ni.

ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D