Muka Baru. Please Recognise Me :/


Taraaaaa ! Woahhh muka aku nampak lain bila pakai spect ni. Rasa macam cerita apa tu alaaa lupa pulak tajuk dia. Yang cik Kirana tulah haishh lupa tajuk cerita pulak --' Anyway tak penting pun Haha :p Mata aku dah naik lah power :/ Lesbo suruh buat spect sebab risau kalau study nanti taknampak apa yg nak ditulis nd nak ditengok kat depan. Brilliant jugak tu. Aku pun selalu onl dalam gelap. Tulah padahnyaa kann haa amik! --' Free-2 kena buat spect baru. Eh free mendanya. Hahaha okay dah diam syhhhhh.

Dahlah rasmikan spect ni depan bandgirls. Okay madah dengar diaorang cakap 'Woahh spec baru ke kakyong?' 'Muka akak lainlahhh!' 'Warna hitam ke coklat ke purple tu?' 'Ada klon kakyongggg!' Okay banyak lagi diaorang cakap tapi nak tulis memang taklah Haha. Ada yang pandang jee sebab takberani tegur aku. Comel mereka menganjing aku dalam diam :D Okay takpa. Kali ni akak lepaskan korang. Bawak-2 bertaubat sayang-2 sekaliannnnn :3


Spect gua ala-2 nerd-2 Okay comel enuff :p

Comel kan gaya tudung aku? Terasa nak buat tutorial Hahaha :D
\


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D