Result UPU ngengg c:

Punya beria malam tadi tunggu pukul 12 malam, tapi tak keluar pun link nak check result. Pahtu member tweet, cakap boleh check pukul 12 tengahhari --' Alahai pepenat je berjaga. Dahlah headache selesema semua aku tahan tau ! Demi awak wahai upu tersayang *pfffft* Okay aku check pukul 12.15 tengahhari. Lewat 15 minit. Tapi boleh stuck pulak dekat laman weh tu ya Allah sabar jelah ! Dahlah gabra nak tahu result :/ Sampai hapdate status ni haaa Haha



Haaa lepaih tu baru lepas. Tu pun atas berkat kesabaran aku yg tinggi cehhh *tangan dibahu mata keatas mulut herot* :B Lepas key-in number ic, memang tangan berpeluh doh. Yelah takut tak dapat kan. Takut kena reject :'( Then alhamdulillah this appear to my lappy screen :) 




Nampak tak nampak tak? Kalau taknampak, pepandai lah korang tengok sendiri Harhar :D Masa tengok ni, rasa kiciwa sikit lah sebab aku nak ukm or um. Yang aku dapat ni actually aku letak pilihan ketiga. Hmm takpalah rezeki woi ! Alhamdulillah syukur ya Allah :D Just sekarang ni taktahu aku dapat kat negeri mana. Esok baru tahu dekat surat tawaran :) InsyaAllah aku dapat dekat tempat yg aku nak. Matrik or Asasi? Okay aku rasa macam nak pergi asasi tapi entahlah :/ GaruGaru lagi nih Hahahaha :D
ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D