Supersayangs Saya :)


My Awesome Trio Supersayangs :)

Alhamdulillah :) Allah temukan kita as supersayangs :) Seriously Im in love with you all. Sangat :') Thanks sebab bina semangat aku balik untuk teruskan hidup dengan tersenyum je memanjang *ngehngeh*. Bestfriends aku semua takde dekat sisi. Korang yg ada dekat ni, thanks sangat-2. Malam ni memang aku menangis. Bestfriend cakap takboleh balik dlm masa terdekat. Bayangkan drpd tahun lepas aku tunggu dia berhenti kerja. Dia kata dia nak berhenti kerja akhir bulan ni, tapi? Ouh takpe. Faham. Enjoy lah dengan kerja-2 korang :) Jumpa dekat matrik je nanti. Tu pun kalau jumpa. Entah-2 syok kerja kan? Haishh apa aku meleweh nih. Dah takbetul --'

Fateeeeeeeen ! Haha the one ndd only budak yg sebaya dalam supersayangs Haha. Dia dapat matrik Melaka. Tapi dia tekad nak ambil Dip Cyber Forensic. Haishhh kau dah dapat matrik, nak jugak pilih dip tu ek? Okay ikutlah cita-2 kau babe. Aku sokong kau drpd belakang :) insyaAllah. Thanks selama nih faham aku, layan aku, gila-2 dgn aku. Kita ketawa sama-2 :) Suddenly kita jadi rapat Haha takboleh go tadi dekat Mcd. Duduk depan-2, bukak laptop masing-2. Tapi berbual guna im Haha nak tersembur air milo aku XD Ade jee idea kau nih :) 

Tiera ! Awat buat stick lagu tuuu Hahaha XD
ILoveYou video from aku nd Tiera Haha Ohsemmmm !


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D