Three down, three more to go :)

MAT097 last paper :')

Alhamdulillah. Another paper done! Kay. Eh? Kay je? Hahaha bak kata Mummy, berserah and tawakal je lah. Benda dah lepas kannnn :) Ehek. Thanks mummy! I LOVE YOU *kiss pipi* Kali ni exam petang. Memang patut pun petang sebab takde gap antara exam ctu and math -.-'' Haihhh. Nasib ada masa nak study. Semuanyaaa study last last minute tau Haaaa nampak tak nampak tak :O

Kay. Aku penat ni sebenarnya. Haish. Oh yeah. Lupa nak cerita. Petang tadi aku dapat text from Ruslan. Camgini hah hah.

" Pukul 9 , minum kopi . Mlm ni. "

 Hahaha budak ni macam nak ajak aku ngertehhhh je cara dia hantau tu. Okay so lepas pergi Angsana, teman Raja beli CoolBlog and Yong Tau Foo, terus pergi Raffel jumpa Ruslan :) Aku order minuman paling mahal punya ! Haha Lan layankan je perangai aku ni hah ehek. Yelah. Orang belanja. Siapaaaaaa yg taknak. Kesian Lan tunggu lelama tadi, Ehem. Sorry Lan sorry *peace*

Yummayyyyyy!


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D