Four down, two to go !!

Sumpah lepas habis jawab Paper CHM096 harini, rasa penat sungguh. Serious. Lagak macam baru lepas jogging carpark stadium dua round tanpa henti Harharhar. Kay harini aku takmoh letak gambar paper chemistry. Bosan ahhhhh asyik letak gambau exam paper je Hahaha Kay aku nak letak satu gambau comelzzzz Hahahahahahaha taklah. Acah jeww.

Harini saya ayu berbaju kurung bershawl biru! XD

Study pukul 3.30pagi dekat meja Izzati :3

So ceritanya, aku overnight rumah Izzati atas faktor faktor yang tertentu Hahaha just aku and Izzati je tahu pasaipa. Cis! Siap menangis nangis lagi lepaih aku datang tu. Adui malunya nangis depan kau tetiba Hahaha cowieee kak Izzati *ngade* Hahaha

Mummy! Thanks for all your support ! Daddy, Thanks for all your awesomeness. I love both of you :*



ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D