PM Malaysia is hereeeee!

Haihh. Pagi pagi lagi tingkap rumah dan kena ketuk bagai nak gila dengan Encik Syawal T.T Tulah 'untungnya' dapat fellow lelaki bila kitorang duduk R2 ni hah. Okay semuanya okay. Dari pagi sampai petang semuaaaaaaanya okay! Okay okay okay Hahaha *gila* Memang meriah lah aku habaq mai ni haaaa. Sumpah meriah. Berpuluh puluh ribu students from ipta and ipts datang UiTM Puncak Alam, just to witness our beloved PM, Dato' Najib :3

Paling mencikkkk bila Lan call aku, suruh pergi carpark untuk ambil makanan pagi. Ya Allah. Dengan orang bersesaksesak bagai dekat dekat FF4 tu. Like seriously macam apa dah aku dengan gegirls D3 yang lain. Nasibbbb baik panjang lagi nafas ni hah Hahaha kalau tak, haih tak tahu lahh nak cakap apa :D Tapi kau, lepas berkumpul budak D3 dekat situ, semua macam hape. Ketawa, senyum, marah. That splendid moment bila ada one mamat ni bajet jadi hero, selamatkan girls from lipas. Satu carpark tu bergema dengan sorakan 'Huiyoooo Herooooo!'  Hahaha XD Hei D3, Aku sayang korang sangat sangat :'D

Tengah huha-huha bagai dengan Wadi and Ruslan, tiba tiba ada orang cuit bahu aku. Aku tolehhhhh and there she is, Sha. Hahahaha dia tarik tangan aku, suruh bangun. Dia kata boyfriend awak nak jumpa. Eh? Encik Boyfriend ada jugak ke kat situ? Thennn aku toleh toleh belakang, nampak dahhh dia. Atotototoooooo :3 *melting* Aku pun piiii lah jumpa dia. Ommooooo rindunyaaaaa awak ! *kesat air mata* Boyfriend saya baik tau, dia care pasal saya. Dia asyik tanyaaaaa and tanyaaa sampai aku taktahu nak jawab apa. Hahaha :D I'm totally okay. No worries okay Mr NN ? :) Seriously aku sayyangggggg kau! Betul! Betul betul betul! *marah* Hahaha i just haihhh *melting* Hahaha :D








Just want to inform you that, I've a crisis with my bestfriend :')



ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D