This whole week :O

Hai awak awak stalkers sekalian alam Uhukuhuk *batuk* Sorry. Bajet ada stalker pulak Hahaha Just to remind my fellow friends in UiTM Puncak Alam (Foundation students to be exact), finale exam is just around the corner ! *cuak cemas lemas* Okay lagi 2-3weeks kita duduk sini and then puffff! Semua balik negeri masing masing :') Okay i will definitely miss all the great, sad, awesome, annoying memories in here. Serious talk. Tak sempat nak kenal dengan lebih dekat, dahhh kena pisah. Haihhh. Sedih tahap kuasa infiniti k k.

Now kalau jenguk luar tingkap, (yang penting bukan tingkap aku leww sebab tingkap aku hadap bus stop R2) banyak je makhluk makhluk Palam ni yang berjaga. Bukti? Apa susah. Tengok lahh diaorang punya lampu bilik. Hahaha semua stay up bagai semata mata nak cover topik mana yang belum sempat dicover lagi. Eh macam kena batang hidung sendiri je ni Hahaha kay Ayong kay. Fine.

Peneman setia di malam hari :')
Sem ni sungguh tak adil ! NO STUDY WEEK ! *pengsan* Ya Allah. Achano lah nak cover semua benda. After Test 2, terus Final exam. Okay terima kasih UiTM, terima kasih bebuanyok yee T.T Semua dah nak hujunghujung ni, nak stress berjemaah. Oh yeah. Sokeh. I can do it. Yes. Nur Azirah kan superwoman :D Eh nak join The Avengers boleh tak? Boleh lah boleh lah. Boleh usha Captain America wuuuu~ Kay awak tu, jangan jealous okay Hahaha.Awak tetap number satu okay okay okay? *angguk*

Ini kerja Fairus Nadiah !!
Harini last day lecture Math. Tajuk last tu ada 4 examples je *heaven* Hahaha Soooooo, madam Khadijah banyak bagi break and do some extra exercises and revisions :) Er sorry Madam. Ada yg saya maleh nak salin Alaaaa sorry :') Hahahaha But seriously, sem ni punya lecturer semua bestbest! Alhamdulillah :) No doubt. Jyeahhhh ! I need time. Like seriously hell. Buat kerja rushing rushing pun takde guna kan? :) That's why I said, I need time. Time to cover all those killer and self-suicide topics :')


Le me and friends of D3 :)

Aina Shahira Mazalan :*
Hai cik Aina. Thanks teman saya makan, teman saya gossip, teman saya mandi *eh?* teman saya menangis, teman saya belajar, teman saya dengar lagu, teman saya jalan, teman saya stay up, teman saya buat kerja, teman saya menyanyi, teman saya ambil gambar, teman saya basuh baju. Semuanyalah! :) Your mum keep asking, bila aku nak pergi rumah kau lagi. InshaaAllah kalau umur panjang, aku pergi Manjung and stay with you again okay? I'll miss you Aina :') 


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D