Jom datang ! Sure best :3


Alhamdulillah, akhirnyaaaaaaaaaa! Sampai jugak tarikh 21-25 haribulan 11 yang akan membusykan aku dengan event ni. Aku tak sangka jugak. Aku baru first year, baru nak belajar nak handle events semua, terus kena handle events besar gedabak macam ni Hak. Lagilaaaaah takde orang nak guide aku buat itu ini. Kadang, buat kerja sorang, asyik kena reject je dengan pegawai kebudayaan tu ToT Nasib post aku, which is post persembahan, semuanya bijak bijak Awww aku sayaaaang Amira and Aida ! :D Kita kenal pun sebab events ni :3

That moment bila aku kena contact itu contact abang Is yang aku tak kenal muka, semata nak tahu semua pasal band band Thai, indon, philiphine, vietnam tu Pergh. Nasib bukan aku yang directed kena contact all the musicians. Kalau tak, lingkup events ni ToT

InshaaAllah, gua nak kumpul HC ni jugak sebenarnya. Alang alang~ Hakhak. Kalau tak, habis gua tak grad.







ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D