'Date' with Fazrul Bonciiiiiittz !

*sigh* What a hectic day wooooooihoooi. Harini hari Selasa. Alhamdulillah. Hari yang sepatutnya pack, jadi ringan atas sebab kelas kimia dua jam batal and kelas pembangunnan diri dah ganti malam tadi sebab harini lecturer nak fly Europe. Muahahaha. So jakgi turun nak pi kelas ABM jeeeee :3 Muahahaha *gelak separa bahagia*

So, nak cerita ni. Hari Ahad lepas aku balik daripada Johor, aku keluau bersosial *bak kata jenjiran aku* Hahaha ayat kemain jahat Hmphhhhh *toleh kiri* :D Alaaaa acah acah manja jeeee. K k. Decide nak jumpa member gua yang kepala-gila-senget-boncit-pulaktu. Haaaa panjang tak nama dia? :D Gua jumpa retis Malaysia woooi. Famous woooo dia ni di kalangan budakbudak band satu Malaysia. Masuk kali ni, gua baru jumpa dia 4 kali dalam hidup aku, setelah berkawan selama 6-7 tahun cemtu. Miahahaha. Jadah lama betul kawan. Alhamdulillah. Kawan dikala susah senang ni. Tiap kali ada masalah, luah kat dia, terus tak jadi sedih. Kenapa? Sebab dia ni masuk air. Blergh. Fed-up gak kekadang *jujur* Hahaha :D Masalah dia, semua aku yang tahu. Lagi lagi pasal eheeeem *sakit tekak all of sudden* :D InshaaAllah. Bukan manusia namanya kalau takdok masalah :)

Haaaa aku nak jumpa dia sebenarnya nak tuntut cekelat Wonka yg dia nak bagi. Tu je. Tapi memandangkan gua takde kawan yg nak ikut teman, so decide nak pergi sendiri Miahahaha sedih gila TnT. Later dah sampai Mid Valley, nasib dia pun dah sampai. Cuma nak cari dia tu, pergh. Mana siot. So, aku decide tunggu dekat somewhere. Depan Voir tak silap. Then, he came. So, terus gua jalan dgn dia. Carikan kasur korporat dia. Blergh. Rasa cem nak ketuk je kepala budak ni. Menipu aku kata kasut dia cari tu ada dekat Bata. Matimati gua percaya. Rupanya kasut yg dia hantar gambar malam tu, kasut dekat Zara ! Hishhh. Ni yang nak mencarut asdfghjkl ni T.T

Later dah round tawaf satu Mid tu dekat patpuluh kali, dia ajak makan. Ramai gila manusia dekat situ ! Jadah T.T So, kitorang makan dkt Secret Recipe. His treat. Cun! Orang kaya anak Dato' doh. Songlap lah sikit duit dia tu hah. Kehkeh later borak sakan ketawa tak ingat dunia, Mai and Ieyda datang tempat aku duduk tu. Lehhhh. Nak cerita, hmm panjang pulak kang Hahaha so rupanya diaorang pun pi Mid gak kayyy *angguk2kepala* :D Saje je datang nak tengok Fazrul retis Malaysia ni cemna. K. Sengih lebar budak dua ekor ni. Aku cepuk kang. Hahaha later, dekat 5 jam gak ah dekat sana. Bapak lama kan? Haihhhh memang. Celoteh cerita dia, aku rasa buat buku pun, tak cukup kertas A4 satu rim Kahkah ! :D


Tunggu makan. Lapau !

Macaroni Cheese and Apple Asam Boi :)

Willy Wonkaaaa! Hahaha from Ausie.

Tak sempat ambil gambar berdua, so bagi ni lah :D Ah rindu bigbro gua yg tengah tu :')



ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D