Date w beloved lesbo :) Siti Nurizzati binti Razhali.

Holla ppl ! *ajet ajet matluthfi lepas memang Shout Award* Alhamdulillah. Selamat sampai di bumi Bangi. And so do my lesbo, Izzati. She is safely arrived at bumi Penang! Alhamdulillah. Cuti midsem seminggu, terperuk dekat Johor, memang awesome! Bila aku balik Ukm, rasa homesick pulak tetiba Kehkeh *gegelak tutup mulut* Bestnyaaa bila tak pegang buku dengan bumi Johor hmmm rasa bebas gila. Tapi aku tahu tanggungjawab aku as seorang khalifah Allah, and seorang pelajar yang nak menuntut ilmu Allah :) Soooooo, perjalanan harus diteruskan *semangat* Mihmihs.

K so bila Izzati selamat sampai dekat Johor, we planned nak keluau yaaaaay! Btw, her birthday was @ 21 Otober haritu. Sooooo, i made a suprise for her on her belated birthday :3 Aku jarang bagi dia hadiah Hmmmm kesian Izzati saya. Selalu, izzati je yg banyak bagi aku hadiah masa birthday aku :) Thanks sayaaaaaaaaang ! :*

So, we planned to lepakz @ our fav place, City Squareeeeeeeeeeee! Hahaha sebenarnya, kat situ je yang senang nak pergi Kahkah. Naik bas fav kitorang, terusssss je sampaaaai Haaaa.Awesome ke tak tu :p So, pagi tu, tunggu lah bas. Pagi jumaat :) Jumaat yg hening acehcehhh macam nak tulis novel pulaaaaaaak. Haaa pastu tunggu lah bas feveret. Lastlast lama gakz tunggu. Nampak junior gua si MdNuur datang dengan bag dia. Dia turun from bas IM berapa tah. Kahkah. Nak study ke encik adik? Dia jumpa aku, borak jap. Situasi kitorang terbalik. Haritu aku study dekat library, dia datang just sebab nak bagitahu dia nak keluar pi Cs dengan Qila. K, Now aku nganjing dia. Haaaai, pergi study dekat library ke? Akak nak keluar dating dekat Cs ni Kahkahkah. Tu lah. Bahan aku lagi kannnnnnnn :) *senyum alaa alaa sarcastic gitu*

Pastu bas fav samaaaaaaaaaapai ! Apo laie, berjimba timeeeeee! Hahaha kitorang decide taknak tengok wayang atas sebab membazir masa and takde cerita best Wuuuuu~ Aku sebenarnyaaa *kekuis jari* Sebenarnya nak tengok wayang tapi takpelah. Hahaha lain kali ah lepas rindu nak tengok wayang tu :D

K nak show off gambar je lah. Maleh nak tulis hikhik *batuk tersedu sedu*

Tunggu Izzati pick me up :)



Selfie @ Seasons City Square

My heartbeat :*

Ouch comelnyaaaaa kitorang !

My pwincess for the day :)

Muka suci okbye!

Awak, nak ukulele tu pls pls ?
YOU'RE MY PERFECT PWINCESS. PWWWWWINCESS ! :D


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D