Blastful Day - In and Out.

Last minute punya perancangan always menjadi! Hahaha Alhamdulillah. Walaupun pada mulanya aku macam agak awkward sebab aku kurang bersosial pada harini *aceeeeeewahhhh* Hahaha tapi alhamdulillah. Semuanya jadi macam biasa lepas beberapa minit :)

After Juju and Fiena ambil aku dekat rumah, kitorang lepak jap kat rumah dua orang kembar si Maziah and si Kiena. Later then, terus sesiap nak pi makan dekat restoran Kampung apa tah nama dia dekat Tesco Seri Alam tu. Mak aihhhh. Perut dah mendondangkan lagu Sepuluh Budak Hitam style UKM arrangement dah Kahkah! So, kitorang berlima pun makanlah tanpa segan silu. Ketawa hmmm toksah habaq. Sampai makcik waiter tu bergambar sekali dengan kitorang. Camera kemain banyak. Tak cukup dengan DSLR nya si Fiena punya. Juju bawak Ipod baru dia wuuuuu~ and dia bawak camera polaroid Instax dia ! :D Cun ! Memang harini hari ambil gambar je :D

Lepak makan lepak semua, kitorang decide nak pergi tasik. Allah. Lamanya tak nampak pemandangan macam ni, macam petang tadi :') Maklumlah. Lama dah tak pergi Tasik. Masuk je entrance, nampak Mierul datang tengah park motor dia. Dia memang dah berjanji dengan Fiena semua dia nak datang. Aku terus jadi awkward tetiba Hahaha sebab act diaorang ni semua satu gang. So aku macam menyelit je Miahahaha. So, jalan jalan ambil gambar luah perasaan kekeh kekeh ketawa. Kitorang siap buat video parody Macam Cantik Je and Couple Seminggu ! Hahahahaa :D habis habis. Terkeluar isi perut aku kalau lepak dengan diaorang :D and lastly, before balik tu si Mierul belanja makan aiskrim !!! Yayyyy! I am a happy kid Hahahaha. Thanks alot :* Alhamdulillah :) 

Kami ada lubang hidung
Kanan sikit, kanannnn
Heaven dapat aiskrim free :D
Us today :*
Muka troll !
Sukanya bila kami ceria :D
Mierul buat duckpesh :D
Tasik here we come !
Isi tangki perut dulu :D

ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D