Istanbul, Aku Datang ni :D

 
Yay akhirnya mimpi menjadi kenyataan! Dapat juga tengok cerita ni. Memang teringin gila nak tengok sebab ada tengok dia punya the making of :) Ohmyyyy dahlah aku minat all the main characters. Muahahahaha dapat jugak tengok. Alhamdulillah. And yes, as I expected, this movie was totally awesome! Sangat memberi pengajaran kepada setiap orang tak kira siapa :)
 
Aku ajak Fatin, suruh teman aku tengok wayang. Dia sayanggggg aku, sebab tu dia sanggup temankan aku. Lagipun, this was her first time datang Cs. So aku rasa macam serbasalah jugak lah. Tapi tengok muka dia macam tak kisah je :D So aku sedapkan hati yang dia takkisah pun semua tulah. Datang bastand, dia dah lama tunggu. Dia datang dengan adik dia, Fahmi. Woahhh adik ke? Taktahu pulak kau ada adik lelaki handsome macam tu *bak kata Ika* Haha ouh yes, Ika tu pulak kawan Fatin. Satu matriks denagn Fatin. Fatin ajak Ika sekali. Aku serious takkisah :) The more the merrier kan? :D
 
Masa first-2, memang AWKWARD! Hahaha sebab Fatin suka tinggalkan aku dengan Ika. Dia layan Fahmi, adik dia tu :) Tapi alhamdulillah, nasib baik kawan Fatin ni macam aku jugak. Gila-2 dan selamba badak Muahahaha. So, kitorang bolehlah borak-2 macam kawan :) Banyak jugak tahu pasal Fatin from Ika ni. Macam-2 Ika cerita. And yang paling tak sangka, Ika ni budak Sakti and dia kenal Syamim, budak kelas aku dekat Palam. Hahaha madah borak ngutuk pasal Syamim je tadi :D Haha Kitorang cerita pasal band, pasal matriks, pasal UiTM :) Okay serunukz :D
 
Pastu kan haaa berita hot ni Hahaha :D Ada pulak si Syamil budak 5sc2 tu datang Cs jugak. Aku pulak baru tahu yang Fatin ni rapat dengan Syamil dekat KMM , memandangkan diaorang je budak PasirGudang yang tercampak ke sana. Alaaa normallah, lepas Spm, semua tercampak sana-sini satu Malaysia kann Hahaha. Aku dihumban ke Selangor, Fatin dicampak ke Melaka :) Hahaha Tak sangka dia boleh rapat dengan Syamil. Almaklumlah, Syamil tu kan macam, err... *tangan buat gaya nak nasyid* Hahahaha :D
 

 Aku dengan Ika :) How pretty she is ! :D
 
 
 Kami bertiga. Jyeahhhh!
 
 
 Fahmi, Fatin, Ika :)
 
 
 My precious :') Me Love You Forever :D
 
 
 
 
Okay lapar. Jom makannnnnn ! :D
 
 
 


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D