Free homemade Birthday cake untuk Nyet :D


Ada seekor Nyet ni mengada nak cake masa Birthday dia. Dahlah birthday dia on this Sunday, 2 December pulak tu. Aku dah terbongkang dekat Palam agaknya masa tu Hahaha. Mengada-2 pun, kawan aku beb. Tak sah budak ni kalau tak mengada Hahaha Happy birthday Bro! Aku tak sempat nak ambil gambar kek yang dah siap decorate. Nak kejar masa punya hal. Mat Top datang awal sangat. Saje nak kacau aku buat kek. Last-2 aku suruh dia duduk luar je kat sofa tu Hahaha sorry Mat Top >.< Sementara nak tunggu cake tu sejuk before decorate, aku borak panjang dengan Mat Top. Gila taiko mamat tu sekarang. Nakal degil tu semua dia lah tu.



Gambar ni je yang sempat snap. Before masuk oven :)


 
Happy Birthday Nyet :D



Aku sebenarnya dah lupa jalan nak pergi rumah Nyet ni haa. Tu aku mintak tolong Mat Top. Aku ingat dia duduk situ. Rupa-rupanya Mat Top duduk Nusa Damai. Lahhhhhhhhhh. Aku dah nyusahkan Mat Top *kesat air mata* Tapi dia kata takpe, lagipun dia rindu nak jumpa kawan-kawan sekolah :'D Hahaha good answer bro. Gooood. Atas kata-kata tourist guide aku yang kedua ; Fatin Afiqah, aku dah ingat sesikit :) Semalam im dengan Fatin tanya macam mana nak pergi rumah Nyet ni. So kesimpulannya, harini Mat Top dengan baik hatinya jadi driver aku yang tak bertauliah. Hahaha tapi takpe. Aku ada bagi Mat Top cupcakes. Punya suka budak tu haaa kalah adik aku XD

Salah aku jugak sebenarnya sebab tak ambil lesen. Kan orang lain jugak yang jadi mangsa aku Sobs. Aku bukan sengaja. Saje je cari pasal Hahahaha takdelah. Trauma okay trauma. Tolong jangan tanya lagi kenapa aku taknak ambil lesen. Pehlishhh *kelip kelip mata* Haaaaa okay deal? Kalau ada yang tanya jugak, aku lempang kau sampai berpusing kepala 361 darjah.



ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D