Dari hati ke hujung jari :')


Tergerak hati nak menulis. Saja. Now, aku sedang menghitung hari nak balik Palam. So sad. Rasa macam aku tak manfaatkan cuti aku dengan baik *menyesal kuasa duapuluhenam* Sokeh Yong sokeh. Palam best apa! Rumah selesa, bilik selesa, tempat makan dekat, fakulti cantik, senang nak outing :) Awhhhh. Okey semangat nak balik Palam cecepat ni. Tapi barang belum prepare lagi. Hmm so much things to do :) Slow slow okay. Jangan lembap macam siput sedut Miahahaha

Hihihi tak sabar nak balik Palam sebenarnye sebab nak stalk crush. O M G ! Aku rindu dia gila-2. Serious. Aku bagi hint eh. Dia budak B4. Hahaha satu kelas dengan Raja. Raja lah yang selalu dengar cerita gedik aku pasal crush, then cubit aku sebab gatal. Hey Raja, sukahati je cubit-2 orang. Geletek kang Hahahaha haih, tiba-2 rindu Raja :')

It's all about Crush. Tak complete hidup kalau takde crush. Tapi aku sebenarnye crush memain je. Saje menggedik dekat Palam. Takde lah nak sedih pedih nak menghadap buku kan. So, kenalah cari fun sikit :D Hahaha aku cari fun dengan mengumpul crush yang hensem-2. Semua yang hensem, tu semua aku punya crush. Biar aku rembat dulu Hahahahha *hamboi tak sedar diri* --' Okay i know macam agak keterlaluan di situ. But who cares? Janji aku happy, aku tak stress kannnnn :D Baik aku crush orang. Mana lah ada orang nak crush dekat aku. Tengok muka yang buruk ni pun orang tak nak okay Hahaha sadis doh sadis.

Haaaaa lagi satu cara aku hilangkan stress dengan berwebcam! Yeahhh. Aku kalau stress, bosan, aku bukak Facebook. Cari mangsa, siapa yang online. Then, kacau diaorang dengan buat video call Hahahaha best tak terkata :D Kadang-2 buat muka herot berot sampai ketawa tak ingat dunia :D Hahaha act dalam senyap, aku ada printscreen tau muka-2 diaorang. Bila tengok balik, it's such a memory :') 


Ayep The Gediks :D

Nabel The Omey :D

BigBro The Selenges :D

Banyak lagi act tapi semua sensored. Tettttt. Hahahaha pepaham lah kalau wc dengan perempuan kan :D Thanks. Korang selalu made my day :) Ada sekali tu, sampai wc dengan roomate sendiri. Padahal dia dekat sebelah je. Masing-2 duduk dekat meja belajar, wc sesama sendiri. Hahahaha sumpah lawak ah Simaaaa ! XD 

Okay semangat nak balik Palam dah sampai miahahahaha hantu betul lah kau ni Yong.
 


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D