Rasa semakin sesuai :)

Alhamdulillah alhamdulillah. Makin lama aku duduk sini, makin aku rasa aku kenal perangai manusia demi manusia. And yang paling penting, aku rasa aku dah boleh sesuaikan diri. Alhamdulillah ya Allah. Aku berdoa tiap-2 hari, biar aku dapat jalani hidup dengan mudah and tenang dekat sini. Syukur Ya Allah. Aku pun dah mula berubah sedikit demi sedikit, hasil usaha aku and kawan-2 aku. Berubah kepada yang lebih baik, alhamdulillah. Aku dekat sini first-2 jadi observer je. Observe apa budak-2 pandai buat, belajar, cara cakap, cara berkomunikasi, cara presentation nd semua lah aku observe. Kadang aku terasa diri aku kerdil, tapi aku tahu. Tugas aku, nak tuntut ilmu. Ilmu dekat dunia ni luas Subhanallah! Kalau rasa tak faham, aku takkan segan silu nak tanya. Memang result spm aku low, but aku akan try elakkan result spm tu jadi penghalang and pematah semangat aku untuk berjaya.

And alhamdulillah, classmates aku semua extrovert! :) Banyak kerjasama, bincang, sporting. This is the true spirit of friends. Kita akan habiskan banyak masa bersama in this one year. Satu tahun je weh. InsyaAllah kita takkan lupa antara satu sama lain. Meh kita strieve sama-2 mehh :)

Gegirls ohzem.

Friendship bangles Ayong Izzati Asna :)

P/s : Test 1 incominggggggggggggggggggg! Run for your life beybehhh. Pray for me. Hope aku dapat jawab dengan tenang and dapat markah yang excellent. Amin ya Rabbal Alamin.


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D