Setia City Mall wayangggg! :3

Holla people :) Semalam memang housemates aku hampir semua orang keluar. Aku pun nak jugak tumpang sekaki Hahaha *mentang-2 assigment semua dah siap --'* Bored lah asyik duduk rumah. Sabtu tu lah ada masa nak buat aktiviti lain. Ahad dah busy nak baca buku lah study bagai lah kan kan? :p Please agreeee ! So this one girl ajak aku tengok wayang. Aku apa lagi, sebat jelah ! Nak lepas gian doh. Dulu selalu pergi bandar petak sebab nak tengok wayang nd shopping bagai. Naik bas bersesak-2 bagai, then alhamdulillah sampai. First impression about that mall, Okay this is HEAVEN ! Hahaha memang high class doh. Bayangkan macam gabung City Square dengan Jusco Tebrau. Wow :D Nak shopping, tapi semua madah nak tengok wayangg. Okay iOkay --' Hahaha jimat yong jimat ! :) Alhamdulillah. Oh ye. Aku keluar dengan Aina nd her schoolmate. Schoolmate dia bawak sorang kawan jugak. Diorang lelaki. And the best part is, kawan Aina belanja kitorang wayang Hahahaha ! Thanks bro :p And yeah, kami tengok Madagascar 3 ! :D

Ohmyyy this is great ! Lagi-2 violin nd celo tu :p

Aina with her meal. Brunch doh .

Dalam bilik air --' Hahaha awesome !

Guess what? Ini depan bilik air dia :D 5stars!

Kitorang cover-2 nak ambil gambar. Elak kejakunan menyerlah :p

In the cinema before movie start Haha

ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D