Can't Breath Without my Domo

Menggedik dgn Mr. Domobunta :*

Hello there world ! Hihi bajet cakap macam Anwar Hadi siaaa muehehee so like, do i care? :D Sukahatilah mulut aku hihi pinjam trademark jap ehh Anwar Hadi :) Okay greenlight! :) See that Domo? Besar tu takdelah besar mana. Aku ada jumpa yg lagi besar drpd tu dekat Action City. Okay yg dekat atas tu, abang kita yg belikan sempena birthday kita yg ke 17tahun kot. Eh yelah betullah apanya nak kot kot lagi HARHAR. Abang! Kenapa takbeli yang besar gila yang adik jumpa dekat cs tuh? Serious besar abang! Eksaited gila bila jumpa yg besar macam raksasa tu :D Eh terbayang otomen pulak --'

Tiap-2 malam, tidur mesti peluk Domo. Kekadang kalau mood sewel datang, mmg aku borak je dengan Domo tu HAHAHA sadlife --' maklumlah. Tidur sorang, takde kakak ke adik perempuan ke nak layan aura perempuan aku nih kan haaa Domo lah jadi mangsa :) Kekadang tak jugak. Kalau mood aku mmg takbaik, Domo nih pun aku baling sampai bawah meja. Hikhik sorry sayang :* Sebenarnya rindu dengan TeddyBear aku yang lagi satu warna coklat. TeddyBear tu Wawa culik bawak pergi Putrajaya :'( huaaaaa rindu! TeddyBear tu lama tau umur dia *ceh umur !* Masa aku darjah lima taksilap, mummy bagi as a birthday gift. Aku ingat lagi orang Noel datang rumah, minta sign borang penerimaan macam poslaju tulah. Dengan pakai baju tidurnyaa aku sign borang tu HAHAHA --' 

Eh nak letak lagi satu gambar hihi. Gambar nih memula aku edit. Pastu pastu dia sibuk nak edit jugak gambar yg sama HAHAHA XD Ngengada lah awak nih >< . ILoveYou budak <3

Aku buat ni sebab aku rindu dia gila-2 :)

Saya Miming ILOVEYOU . Its a video hihi check this out :)


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D