Day with Asna at Anugerah SPM :)

Seriouslyy nih first time member aku tidur rumah aku agak lama jugaklah. Lagipun Senah dah pindah Perak ndd kerja KL. So from there, dia naik bas sampai sini nd aku jemput. MeLoveYou, Sayang :* HARHAR best gila boleh? Serious! Selalunya paling lama kitorang tidur sama-2 pun masa bandcamp je. Tu pun dia tidur atas, aku tidur bawah HAHAHA :D Okay dia datang sini sebab dia ada dapat jemputan from sch, anugerah cemerlang spm. Dia nak pergi gila-2 wehh! Lagipun dia rindu Athirah Mazumi sesangat --' Haish kasihsayang adikberadik angkat ni takboleh dipisahkan :D

Punyalah rancang beria that night before hari anugerah. Rancang nak buat suprise dekat tiera masa band practice. Feh rancang gempak gila kot! Jangan memain dgn suprise planner kitorang ni HAHA *eh bajetnyaa* Sekali plan-plan semua tunggang terbalik. Plan entah kemana, idea lari kemana :D Sebabnya si Tiera tu duduk dewan jugak, the same place yg kitorang akan terima anugerah nanti --' SAY WHAT?! rosak ah plan cenggini! Haha memang takboleh lupa time Tiera ternampak Asna nd menjerit bagai nak runtuh dewan yg baru diupgrade tu muehehehehe.

The touching moment bila aku sampai je dewan, juniors-2 semua nampak nd salampeluk aku macam dah berkurun tak jumpa. Haa paling best jumpa Qamarul Ikhwan hikhik *gelak gedik* Rindu budak kompang tu seriouslyy! Datang-2 jee, nampak dia practice kompang. Alahai teringat dulu kitorang practice kompang ndd drumline sesama :3 Still comel mcm dulu, nd still suka mendengki aku --' Bilalahh perangai budak-2 kau nak hilang woi :D Nanti dah besar, aku belanja kau okay. Duit yg aku dapat, takboleh nak 40-60 macam kau nak haritu. Sikit je woi aku dapat! Lagi kau nak 60percent memang tak ahh!

Masa ni gua kena usha dengan mamat cina tu --' HAHA

Senah Nani sayangg woihhhhhh! 

Okay lihat tang tangan aku kena pegang kuat gila. Suha malu :D

Eh muka aku comel MUAHAHAHAHA --'

Aku diapit oleh dayang-2 sekalian WAH !

Baju mereka matching, so aku keneng-2kan diaorg HAHA 

Ahad tu bila dia nak balik dah. Seriously aku peluk dia macam nak nangis :'( Sedih bhai ! Bff sendiri nak balik dahhh :( Aku tunggu dia sampai bas dia gerak. Memang berialah byebye aku sampai nak terputus tangan HARHAR :D Aku mmg tunggu situ je sebab aku nak naik bas Maju kann. Feh sebut tuh bas Maju tekboleh go ! :D Eh apa-2 ajelahhh. Aku rindu kau Angsana Ana Hanani :) HAHAHA nama pelik yg kau dapat lepas kau duduk rumah aku :'D Ayah adik aku macam-2 panggil kau kehkeh.




ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D