Mari sambut 2014 dengan penuh kesayuan dan keinsafan.

Satu je pendirian yang kena ada kalau nak tulis blog dengan konsisten. Rajin. Yes. Tapi itulah elemen yang aku hilang sekarang ni Ha Ha Ha *sarcasm* Okay. Eh dah kenapa aiyaq mata ni tibatiba mengalir? Haigoooooo. Itulah. Orang kata, jangan suka sangat. Karang menangis. Hahaha

Okay aku just nak kongsi perkara-perkara yang aku teringin nak buat dan inshaaAllah akan dilaksanakan pada tahun 2014 ni. Hiahiahia.

  • Tambah ilmu, iman, kebaikan and get rid those mazmumah things from me.
  • Cadangnya nak pergi travel. Hmmmm. InshaaAllah :)
  • Nak bergiat lebih aktif dalam aktiviti Universiti @ Kolej @ Artisukma. Aku nak belajar and dapat softskills, so aku boleh develop diri aku, perbaiki diri aku and jadi orang yang disenangi :)
  • KURUS! Yes, setiap pagi kena jogging 30 minutes. 10 minutes for warm-up & cool down. Another 20 minutes kita jog non-stop! Nak amalkan gaya hidup sihat.
  • Nak lebih fokus dalam lecture, dalam pelajaran. Taknak main-main macam sem 1 ni hah.
  • Nak jadi seseorang yang boleh encourage orang lain buat benda baik. Yes. I really meant it.
  • Nak jaga hati & perasaan orang yang aku sayang. Family, friends, lecturer, juniors, teachers Allah. I miss those guys!
InshaaAllah.


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D