Kehadapan 2014 :)

Peace be upon you :) Hai engkorang semua. Harini dah 6/1/2014. Sudah enam hari merasa hidup dalam tahun 2014. Yay ! *Bunga api meletup-letup atas kepala* Tadi pun, baru habis jawab paper Genetik Am. Yay or Nay? ABSOLUTELY NAYYYYY! :( Allah. Hanya mampu redha dan berdoa. Serious rasa sedih sangat sampai takboleh nak nangis. Tskkk.

Start next semester inshaaAllah, aku nak buat beberapa perubahan. Aceeeewah. Ehem. Dengarlah please please dengarlah Hahaha. Okay takdelah banyak mana tapi macam aku nak watch-over finance aku. Aippp bukan fiancee. FINANCE! Hamboi, fikir lain nampak Hahaha (bajet ada orang fikir lain).

InshaaAllah, nak jadi wanita yang baik, perempuan yang disegani dan umat yang beriman :) Walaupun aku ni cem gangster-gangster sikit. Aku gangster tu bersebab. Mungkin ini akan menenggelamkan sifat wanita aku tapi takpe. Simpan untuk laki aku je nanti bila kahwin Hahaha.

Kepada kawan-kawan yang ada niat nak berubah tu, marilah berubah. Kejar dunia, apa yang dapat. Walhal akhirat tu lah kehidupan abadi :) Nak berubah? Jom! Kita mulakan dengan solat awal waktu. Latih diri daripada sekarang. Sila baca entry yang lepas, pasal solat akhir waktu tu. Serious lepas baca, aku terasa habis Hmmmm. Sangat. Kalau dah dengar azan tu, jom lah terus angkat wudhu'. Solat bukan lama pun. 10 minit je :) Daripada kita buat benda lagha dalam masa 10 minit solat untuk satu waktu tu, baik kita abdikan diri kepada Allah :)


Marilah senyum :)




ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D