Result SPM :)

Semalam 21/12/2012 seriouslyy salah satu hari bersejarah untuk Batch '94 kan? SAMALAH KITA! haha Okay okay. Aku tidur tak lena, dahlah tidur lambat. Siap boleh borak dgn Kak Azadiyah sampai pukul berapa pastu tidur asyik ngigau nd then bangun. Ngigau bangun ngigau bangun HAHAHA macam zombi dah aku. Demam demam nyaa lagi toksah habaq lah kannnnn --'

Sebenarnya aku tak saspens pun masa ambil result sebab ada orang dah text aku, cakap aku dapat berapaa --' kan tak suprises kan? nih MAKSU AZIKA AZMAN punya pasal! HAHAHA siap dia satg aku pancung kepala dia hihi. Masa dapat text tu, mmg aku tersentap gila mati. Unexpected result kod. Jauh drpd target aku. Lari gilaaa --' kecewa mmg kecewa, tapi apa nak buat kan? dah ketentuan Ilahi :)

Alhamdulillah :)
Bukan nak show-off but Im quite proud of it :)
Lepas ambil result, mak ajak Izzati nd Tieka makan dekat Mcd depan sekolah muehehhe. Pahtu kitorang jalan kaki pergi Pb sebab nak jemput Asna yg baru sampai from Perak :3 Seriouslyy rindu makcik Senah aku sorang nih mueheheh <3

Lepas jumpa dia, kitorang naik teksi pergi stadium sbb nak lepas tension. Apa lagi, band itu kita yg punyaa HAHAHA gitu pulak haishhh. Taklah. Kitorang menjejak kasih dengan ex-senior band yg lain muehehehe :D

Tengoklah kitorang. Macam apa dah :D
Alhamdulillah. Saya sayang kalian semua walaupun kita selama nih kekadang ada bertikam lidah :) Normal lah kan friendship mmg mcm gituuuu :D

Ini dengan Makcik Lesbo Zetty aku muehehehee

Ini dengan makcik Lesbo Senah nd Zetty aku <3
Seriouslyy kitorang have fun gilaa-2 dekat sana walaupun ada satu berita tu yg buatkan mood kami down tiba-2. But kitorang still macam dulu. Macam kanak-2! :D
ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D