Menangis Tengah Malam T.T

Seriously menangis takhenti-2. Meleleh airmata macam takboleh banyak lagi kan? Penat aku kesat, still meleleh lagi  T.T sangat-2 frustuated! TERSANGAT ! nak tahu siapa punya angkara? INI !

Mama Daliyanie cakap, adik dia dapat uni nihh walaupun just dapat 5A. Aku dgn bahagianya balik, on lappy, try cari laman web dia. Sekali isi punyaa isi, lama jugak spent time isi borang nih. Tup-2 dgn bangganya diaorg reject aku punya permohonan! What The? Ingat aku takde perasaan sakithati ke sedih ke eh eh? Ouh lupa. Yg tolak permohonan aku tu komputer --' Adik Mama Daliyanie tu masa bila tah apply boleh masuk. Now maybe dia dh upgrade. Frust tersangat-2 ! sangatttt !

Nangis punya nangis, aku survey Facebook sekali. Mmg masa tu airmata takboleh berhenti kan. Serious tak tipu.Then tetiba boyprengg kita tegur dekat im. Terus aku cerita semua probs aku!Air mata lagi laju lah gamaknyaaa takboleh berhenti. Nasib Ariff nasihatkan aku macam-2. Macam nak membebel pun ada :D tapi nasihat dia semua masuk dalam lubuk hati <3




Then Kina Kinot datang bagi nasihat yg mmg berguna! Dia kata maybe bukan rezeki nd segala yg jadi ada hikmahnyaa. Jangan buat keputusan masa tengah down. Yes, aku ada cakap dgn dia yg aku nak tukar balik course medic aku tuh sbb aku rasa diri aku nih bodoh --' Astagfirullah kenapa lah aku hina diri sendiri.

Then dekat Twitter, Amal tegur, tanya apa masalah. Ya Allah, bestnyaa ada kawan yg superb prihatin nihh seriouslyy ! Amal pun banyak tenangkan aku walaupun dia masuk tidur awal HAHAHAHA T.T



Now dah kering dah airmata aku. Takpalah bukan nasib kan? InsyaAllah masa depan aku cerah dgn result 7A2B aku tuu :3 aku akan survive dekat u nanti! Aku taknak main-2 dah. Cukuplah aku menangis nd hina diri sendiri nih bodoh lah apalahh.Taubat! :D
ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D