Persada Johor , Karnival Pengajian Tinggi :D

Sabtu lepas, kami bertiga dgn family aku pergi Persada. Okay ada function besar demi masa depan ! :D Takboleh blah kan si Zetty nd Senah dtg rumah aku awal gilaa. Aku pun belum siap lagi weh.*gosok gigi* HAHAHA lenjann. Aku make up-2 nd lilit shawl semua nd aku jadi tukang lilit shawl untuk mereka juga HAHAHA paling kelakar shawl Senahlah ! Sampai depan Jusco Permas aku lilit shawl dia muehehehehe :D

Saya Sayang Lesbo-2 Saya <3
Macam taklenguh pulak kan kaki? Gila! Sesak dia Ya Allah takpayah cakap. Aku dah taksedap hati sebab aku mmg taksuka tempat crowded nih haishh *takselesa* Dengan budak-2 lelaki tersentuh tangan aku ya Allah, aku kesat laju-2 guna tisu! Sebab tu taksuka tempat sesak.

Bila masuk je dewan tu, jyeahhhh Im freee! HAHA tak sesak dah Alhamdulillah :D Sesak sikit jee. Then kalau kitorang nak menyelit, mmg masing-2 pegang baju tudung fehh masing-2 pegang takut terpisah HAHA singgah booth-2 tu, tanya-2 then ambil beg sourvenir semua then blah.


Muka Penat Kami Memang Comel HARHAR

Adegan Romantik Gila Nak Mati. Rasa Mcm Nak Guling-2 :D

Then lepas blah from Persada, kami singgah Sedap Corner dekat Jusco Permas muehehehee makan lah weh Lapar gilaa --' Okayokay Izzati order makanan pedas, aku makan yg tawar-2 je HAHAHA :D anti-pedas aku nih  *lap airmata* :D

Kami Besarkan Mata tapi Izzati tu err --'
Pastu aku mintak abah drop kan kitorang dekat Stadium masa ontheway balik tu. Feh turun-2 je memang awkward gila nak mati. Serious aku cakap. Diaorg semua tengah ajar junior dekat luar. Aku dgn Izzati dahlah pakai baju macam err macam tu lah kan haaaa. Malu gilaa. Semua juniors pandang-2 macam nampak retis HAHAHA *sengih-2*

Jgnlah Tengok Kitorang Macamni Lagi --'

ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D