Cakcak, Mid Sem!

Tak sangka. Lagi one week lecture and then vroooom, terbang naik aeroplane balik ke Johor. Banyak benda tempuh sepanjang sesi pembelajaran semester empat ni. Tak terkira baq haaaaang!

Bosan sebenarnya ni. Nak main taip-taip je ni kononnya Hahaha. Yelah, kalau men tetaip dekat Words rasa noobs pulak. Baik taip kan sini, nampak sikit pro dia tu. So, minggu depan agak busy lah jugak kalau aku tengok calender aku tu. Dengan kelas malam (ganti), perjumpaan HC, tutorial. Oh Allah. Paling tension bila dapat tahu yang sem ni takde study week. The heck! Dah cukuplah package takde air, masalah wifi dan elektrik. Ni nak cari masalah pulaaaaak takde study week. Cepuk sengsorang jakgi.

Oh yeeee. Kak Eton nak gossip ni uolssss. Haihh. Haritu pergi Klinik Gigi UKM dekat Pusat Kesihatan tu. Yelah, dah berbulan-bulan buat appoinment and dua kali cancel, ni dapeklah jugak merasa pergi klinik gigi. Dr perempuan tu garang :( Eiiii orang main ramah tanya elok-elok pasal kondisi gigi ni, dia nak marah-marah pulak. Eh, aku bayau okay. Bayar! Bukan free. 

Dia kata......... gigi aku kena cabut! So, kena buat appoinment lagi hadap muka dia. Well, kenapa kena cabut? Wisdom tooth aku yang last tu tumbuh kebelakang. So, dia ganggu gusi bawah. Alaaa malaslah. Pepaham lah sendiri. Aku sendiri pun tak faham sebenarnya. So, hari tu aku just bersihkan gigi je. Apa tah nama scientific dia aduhh lupa. Ehsan ada cakap. Sakit gilaaaaaaaaaa tapi aku sado aku tak nangis. Cuma adalah kena sound dua kali sebab hampir tutupkan mulut. 

Oh okay. Tu je lah. Lain kali tulis lagi bila bosan. Chiauuuuuuo!


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D