Azri + gemuk = Doraemon.

Holla ppl. Assalamualaikum! Yes. Equation dekat tajuk tu memang sah, sahih lagi benar. So, this little boy called Azri ni sangatlah over-excited melampaui batas bila nampak Doraemon Expo dekat City Square haritu. Memang kebetulan ya amat! Memang tak tahu menahu pun pasal expo ni. Datang Cs pun sebab nak teman Ayie beli barang superheroes apatah yang dia nak beli (ended up tak beli apa apa pun mamat tu *sigh*). Sanggup rempuh jammed yang mmg menggila dekat ibu kota tu macam apa. Aku yang tak drive pun rasa penat yaaa ibuk ibuk. Mohon dipicitin kepala saya ni, buk.

So, bila masuk je Cs tu, memang penuh dengan banner merchandise dan satu ruang tertutup yang besar, penuh dgn gambar Doraemon. Aku terus pandang Azri. Uols tahu, mata dia bling-bling habis! Mana taknya. Peminat setia nak mampuih, uolssss. Bateri phone aku habis tiap kali aku kasi dia main pun sebab dia selalu buka Youtube dan terdengarlah suara Doraemon dan Nobita drpd phone aku tu. Hmmm sah sah layan Doraemon letchiew. Selalu, kalau tengah charge phone pun, gigih tu dia terkial-kial dgn wayar charger yang pendek tu (wayar charger pendek bagus tau supaya dapat disiplinkan diri tak main phone masa tengah charge kbye) menscroll Youtube semata nak tengok Doraemon. My little bam bam Azri alololoooooo.

Disebabkan aku sayang sangat dekat Azri ni, aku pun keluarkanlah statement sebegini rupa:


"Azri, jom masuk dalam tu, nak?"

"NAK, AYONG! NAK!"


Kemain laju anggukan kepala dia Hahaha. So, aku pun pergilah kaunter tiket. Cakap nak one adult and one child tickets, please. Yang jaga kaunter masa tu a Chinese girl tau. Lepas aku cakap aku nak one child ticket, terus dia tanya umur Azri ni berapa. KAH! Aku ketawa gila bahak kot! Dia ingat aku tipu yang Azri ni children lagi Hahahahahahaha. So untuk membuktikan yang aku ni tak tipu, aku suruh Azri sendiri yang bagitahu umur dia dekat Chinese girl tu. Lepas tahu Azri baru umur 10 tahun, Chinese girl tu ketawa pastu kasi lah kitorang tiket one child ine adult tu Hahahaha lawak gila wei. Memang Azri ni kena buat operasi kuruskan badan ni Hiks.

Masuk je dalam, Azri tarik tangan aku pergi dekat setiap patung Doraemon yang ada. Peh, aku yang penat dengar explanation dia yang entah dia cakap pasal apa pun aku tak faham ToT (maklumlah iolss jarang sangat tengok Doraemon). First time juga dalam hidup aku, Azri suruh aku ambil gambar dia Kahkah! Woi, seriously ni first time tau! Pergi sana sini je, dia akan cakap 'Yong, nak ambil gambar!', 'Yong, ambillah gambar adik dgn Doremon ni' dan banyak lagi lah keletah dia. Yelah, dapat jumpa character yang dia minat, kannnnnnn :)


Penuh.

Roti buat ingat apa tah.

Kakak dia pun nak juga join dua kaki.

Jet jet terkejut hiks

Black white hmmm jadahnya caption aku ni.

Future glasses katanya.

Adik dah pandai takyah cheat dlm exam k.

Laci ajaibzi.
Gwiyomiz.

Azri handsome :*


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D