UKM, room sweet room :3

Assalamualaikum and holla ppl ! Yes. Now aku dah duduk atas kerusi dalam bilik aku. Blergh. Lega rasa dapat mandi semua. Alhamdulillah. Aku selamat sampai wpun ada rasa insecure tadi. Hahahaha boleh bayangkan tak, jammed 3 jam dekat Simpang Renggam and aku rasa macam bas tu tengah parking dekat tengah tengah highway tu. 1mm sikiiiiiitttt pun dia tak bergerak! Gila tak gila woi. Haaaaa aku ni, dah mengantuk sangat masa tu. Gerak tak gerak, aku pejam mata, tidur. Penat wehhh. Malam tadi tidur 1 jam je. Agak ah. Ingat aku robot kepe? Ayai pun dah lentok lentok kepala dia dekat bahu aku. Amboi. Sedap landing? Apa nak romantik romantik dengan aku ni ihhhhh syuh ! Hahahaha

Roomate aku pun belum balik. Now dah pukul 7:59pm and Mai text, dia kata dia still dekat kl. Mak datuk ! Bas dia pukul 9 pagi kot ! Lagi awal drpd aku. Hahaha jammed sana sini katanya. Pasai tu lah. Ohhh *angguk angguk mulut lopong* Hahahaha.

Ya Allah, bosannya ! Esok kena buat video Bi. Ah !!!!!!!! *screaming out loud* Esok memang free habis. Gilak gilak ! Aku taktahu nak buat apa ToT Ya Allah.

Lepas maghrib, baca yassin. Nangis. Hahaha :'D Teringat arwah Farhah, arwah Haniff, arwah Aliff. Tersedu sedu baca Yassin. Then, teringat Nasril. Teringat Abah. Teringat budak budak nak SPM. Semualah. Semua macam bermain dalam screen putih depan mata aku :')


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D