Bismillah.

Assalamualaikum and holla ppl :) Tenang sungguh hati ni. Baru baca sikit buku pemberian Kak Siti :) Ya Allah ! Seronok betul ! Buku menceritakan hadis hadis tentang wanita menurut Islam. Ada kisah kisah zaman nabi dulu. Ya Allah. Rasa bersyukur sangat sebab Kak Siti bagi buku yang sangat sangat bermakna, ilmiah macam ni. Thanks a lot Kak Siti :* Hihi

Mulai detik ini, saat ini, aku nak move on. Aku terima segala yang Allah dah tentukan untuk aku. Aku terima semuanya, ya Allah. Aku nak hadapi segala dugaan ni dengan penuh ikhlas, tawadu' dan penuh kelapangan dada. InshaaAllah. Amin cepat aminnnn !! Hahaha takdelah. Acah acah kurang comel je Hihihii :3

Sakit hati aku, toksah lah nak describe detailsnya macam mana sebab sungguh, tak terkata :') Sampaikan, aku hanya mampu tersenyum. Senyum dalam duka. Hamboi. Dah macam tajuk lagu je Hahahaha. Takpe. Salah aku sendiri. Yang dok lukakan hati sendiri pasaipa?! *marah diri sendiri* Aipppppp! Jangan marah aku. Aku bukan nak berlagak kuat. Tapi aku nak berusaha menjadi kuat. Kuat untuk diri sendiri, untuk kawan kawan aku, dan untuk ahli keluarga aku sendiri. InshaaAllah. Perancangan Allah lagi hebat, lagi dasyat. Aku harus percaya, aku wajib berpegang teguh atas segala apa yang Dia tentukan untuk aku :)

Nur Azirah, AJA AJA FIGHTING !!!!! *ala ala BattleCats* Hahahaha


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D