Travelling to Kuala Lumpur w Ichalaa - Natcomp.

Haaaaa memang thriller habis cerita kitorang. Dengan plan last minutenya. Semata mata demi Natcomp 2013 :') Khamis tu, after balik kerja around 9.50pm, terus rushing packing barang, pi Larkin Sentral. Meet Ichaa dekat sana. Dia dah belikan tiket pi Klang, alhamdulillah :3 Lepaih tu, duduk lee dalam bas tu. Bas gerak tepat pukul 12.00am. Aku yang penat kerja, teruih tertidur. Later, aku rasa macam bas tu berhenti. Bila jenguk luar, mak aihhhhhhhhhh! Dah sampai tbs? Tengok jam, kejadah baru pukul 3pagi? Hahahaha terkejut aku dengan Ichaa. So, drpd situ, kitorang dah tak tidur dah. Cerita pasal Upm, Uitm sampaaaaaaaai pukul 5 pagi. Sampai dah dekat Klang. Serious Klang Sentral tak bukak ! Terpaksa lepak mamak luar tu :3 Lepak lepak borak borak sampaaaaai ada bas RapidKL masuk UiTM Palam datang mai.

Teh Tarik for me, Limau Suam for Ichaa
Pagi tu, after contact Que semua, sampai dah dekat blok R1. Que diri dekat depan blok dia, welcoming us. Dengan tak mandi nya lagi kahkah. Nasib baik kelas Que lambat pagi jumaat tu. So kitorang mandi, siap siap semua. Que suruh aku ajak Ichaa tunggu bas dekat bawah area fakulti sana. Saje, nak rasa turun tangga maut. Haaaaa so aku poi lee turun bawah dengan Ichaa :)


 Aku sampai lupa tangga maut tu tembus mana, lepas tu nak pi mana, nak menuju ke mana Hahaha alaaahai rindu sangat sangat dekat UiTM Puncak Alam ni hah. Later, sampailahh dekat bus stop area FF4 tu. Tunggu bas RapidKL memang 'kejap' Haha so, kitorang camwhoring dulu :3

 

 Fazrul keep calling bagai Haihhh. Punya takut kitorang tak sampai sampai. So, aku and Ichaa decide nak makan dulu dekat PKNS. Lapauuuu habis, tak makan drpd semalam. Pergh. Makan kebab yg dulu aku pernah makan dengan bebudak D3 semata nak cari barang untuk dinner Asasi kehkeh. Adoih, rindu semua tu actually :') Makan makan, Fazrul call suruh pi McDonalds. Dia tunggu situ. So yeah, lepaih makan terus pi jumpa dia. Tu kali kedua jumpa budak Fazrul. Dulu, masa dia turun Johor dgn budak Batteryheadz time MWBC 2010 tak silap. Muka tak berubah! Hahaha.

Fazrul datang dengan Kak Ben. Salam cium tangan Kak Ben, terus Kak Ben melatah Kahkah. Kak Ben tu jenis rockers sikit :p So, masa tu dah pukul 1.15 petang mcm tu lah. Natcomp start 3 petang. Naik kereta Fazrul, aku dok senyaaaaaaaap je. Pasaipa? Dia bawak laju macam palesit! Berdesup! Aku dgn Ichaa dah macam apa dah. Tapi aku senyap je. Lagipun, nak kejar masa. Drpd Shah Alam nak pi Bukit Jalil bukannya dekat. Terpaksalah speed up. Jammed pun sesikit je. Lepas dengar Faz maki hamun asdfghjkl semua tu, sampai daaaaah dekat Bukit Jalil. Hahahaha XD kitorang pi beli tiket. Baik punya Hahaha tapi takboleh masuk lagi. Pukul 3 baruuu diaorg bukak pintu masuk.

BigBro keep calling. Risau aku lettew :3
Fazrul buncit and Kak Ben.
Bosannyaaaa tunggu Lahaihhh !
Ichalaaaa comel !
Our entrance tickets :D
Bosannya tungggggggu baq hang ! XD

So, dah pukul 3 lebih sikit tu, aku dengan Ichaa pun masuklah. Duduk asing dengan Faz and Kak Ben sebab diorang beli ticket lambat sikit. Duduk tak kut pun seat sebab seat tu view tak best. Gamble je duduk memana haha punyalah cuak takut takut orang tanya seat tu ke kan Kahkah. Pastu, aku nampak budak budak Upsi masuk. Ramai ramai tu, aku carilah bigbro. Hmmm tak jumpa :( Pastu aku toleh kiri, lah, dah datang dekat aku dah :D Haritu masa dekat Upsi, tak sempat nak lepak lelama. Dia duduk sebelah aku, borak sakan. Paih tuuuuu, Fazrul datang. Haaaa kitorang bertiga borak borak bagai :D Si Azrai ni senior Fazrul. Sama sekolah dulu. Tu yg diaorg kamceng. Aku pun beborak lah dgn Ichaa semua. Then, lama lama, Kiena, Diba semua dtg. Pergh, gamat, penuh budak Pasir Gudang Kahkah :D

Kiena suruh upload Hahaha
Ichalaaa manjeww dgn kita :3
Budak budak Pasir Gudang ! Fana tercicir.
Diba anak Samad ! :D
From right : Diba, Myself, Azrai, Fazrul
Awesome moment w you guys :*
Rembat flyers from bigbro Kahkah.
Bigbro suka sangat buat muka Haishhhh =.='
We enjoy that night so so soooooooo much ! Tapi Fazrul lepak kejap ke. Dia kena rush balik mount kiara sebab dia kena practice Batteryheadz dia malam tu. Sabtu dia ada competition on the same place, stadium putra. Faz kata, "I sponsor you transport. Tu birthday present you." Hahaha bongok punya buncit. K k masyeh masyeh *tk ikhlas* Haha tinggallah aku, Azrai and Ichaa. Borak borak, tengok band semua perform. Ya Allah, seronoknyaaaaaaaaaa! Aku rasa semangat aku membuak buak pergh.

SULTANAH ASMA SCHOOL BAND !! *jerit*
All of them *cheering*
Band from Filipina yg sgt beria.
SAHC BAND ! *jerit lagi*
Aku dgn Bigbro ketawa bahak tengok budak kecik tu pakai carrier snare.

Ada interval rehat utk setiap piala piala yg bertanding. So, aku nak keluar sat from stadium tu. Ichaa semua ikut je. Nak beli air makanan semua. Bigbro follow aku. Tengah main suap suap dgn ichaa dekat Cafe, kawan kawan bigbro datang, shake hands semua. Lepastu, diaorg dok pandang aku. Aku pelik ah. Tengok bigbro, relaks je makan jagung cawan dia. Aku buat dang je ah minum air. Paih tu, aku dengor kawan dia tanya "Awek ke?" Pftttttttttt. Sembur air aku. Hahaha bigbro kata, "Adik aku lah." Aku pun angguk angguk je. Setuju ah. Pahal nak jadi awek dia pulak? Aku sayang Nasril aku okay! Haaaaa haha ramai lagi lah kawan dia, senior dia datang tanya pasal aku. Sebab budak upsi semua duduk satu tempat. Azrai je yg sesat duduk dengan aku. Hahaha paih tu, masuk stadium balik, nak tengok next band perform buat gempak ! :D

Cheering together, Hilang suara sama sama, Ketawa sama sama, Sakit sama sama, Lapau sama sama, semuanya sama sama :') Thanks for the moments, guys :*


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D