4 mukasurat selepas solat :)

Manisnya berpuasa. Rasa macam taknak tinggalkan bulan Ramadhan. Entahlah. Aku rasa aku dah jadi lebih berdesiplin bila bulan puasa ni hah. Alhamdulillah :)

Btw, aku dah activate semula Twitter aku. All my friends are welcoming me. Alhamdulillah. InshaaAllah, aku akan cuba sedaya upaya nak jaga hati semua pihak :3 This one whole day, aku asyik google pasal Ukm, bukak group Fb, interaksi dengan senior senior. And alhamdulillah, ada sorang akak senior nak bagi aku soft copy nota sem 1 genetics dia. Alhamdulillah :') Bersyukur sangat sbb ada insan mulia sebaik akak tu.

Tak luak kan bila buat baik? Tak rugi kan kalau tolong orang? Orang memberi kita merasa :) So, lebih baik kita banyakkan amal ibadah kita. Korang suka kan kalau orang tolong kita bila kita dalam kesusahan? Lega rasanya bila ada orang sudi hulur bantuan. So, cuba vice versakan situasi tu? Haaaa, betapa kita bersyukur kita dikurniakan nikmat yang sempurna oleh Allah. Selagi hayat dikandung badan, beribadahlah kita kepada Allah :')

Emak dah bagi semangat, dah bagi keizinan, kalau ada rezeki lebih, dia nak tengok aku sambung Master :') Ya Allah, aku kalau dapat jadi pensyarah pun dah cukup. Terlalu cukup. Rezeki masing masing Allah dah tetapkan. Kita cuma perlu berusaha untuk ke arah itu :') SubhanAllah.

Motif tajuk? Kihkih. Haritu aku bukak lew insta aku. Aku memang suka bukak home, and double-tap dekat semua gambau. Nasril pun kekadang suka perli, double-tap double-tap dekat insta :D Hahaha. Later, nampak Elfira Loy insta gambau dia pakai telekung. Caption gambau dia, 4 mukasurat setiap kali habis solat fardhu boleh khatam al-Quran dalam sebulan. And I was like, wow. I should grab this chances. Kalau buat setiap hari, inshaaAllah, setiap bulan aku khatam. Thanks, Elfira Loy :3


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D