I want to be in love back :')

 
 

 
Cinta datang dan pergi.
Kalau dah bukan jodoh, awal-2 Allah dah bagi hint.
Alhamdulillah.
Mungkin juga Allah bagi hint pada pasangan jodoh kita sendiri.
Semua tu dugaan hidup. Allah nak uji keimanan hamba-hambanya :')
 
 
Kita sendiri taktahu jodoh kita siapa, dengan siapa kita kahwin nanti.
Aku pun macam tu.
Kadang, takut jugak nak have a serious relationship
dalam masa-2 sekarang ni.
Banyak benda nak fokus.
Tapi tang datang masa yang bosan tu, mulalah sunyi lah sepi lah
Hahahaha
Hish, forever alone betul haaa kau.
 
CRUSH!
Yes, siapa yang takde crush?
Please response dengan menjilat siku anda sendiri.
Haaa takde?
Maknanya semua orang ada crush kan?
*kenyitkenyit mata*
Seksa ada suka pun ada bila ada crush ni.
Crush tu aku anggap macam pasangan dah.
Sebab crush boleh buat kita senyum sorangsorang.
Nangis sorangsorang.
Betapa powernya haa nampak tak?
Macam Superman, Captain America pun ada :3
 
Tapi orang yang tak tabah macam aku memang kuat mengalah.
Aku kejap on, kejap off.
Bila dah tekad nak lepaskan dia,
time tuuuuu jugaklah dia nak muncul balik.
Perghhh. Kesabaran dah nak meletup letup tahu tak?
Kalah Big Bang Theory aku habaq mai --'
 
Yang penting, hidup aku penuh dengan lelaki berhuruf F.
Aku pun taktahu kenapa lahaiiii.
Matilah nak.
 
 
 


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D