Hai, saya telah kembali !!! *ayat dakdak ukmzi*

Peace be upon you :) Kali ni, jari jemari montel ni dah gatai dah miang nak berinteraksi dengan keyboard. Moh lee jadi keyboard warrior buat sementara waktu ni hiks. Just to inform engkorang semua, yang saya sudah jadi senior! Yayyy! *bunga api meletup-letup bawah katil* Tapi malangnya, aku taknak wujudkan senioriti dalam kelab genetics. So, buat dang ah pasal umur sbb ada je yg lebih tua. Aku lebih prefer 'berpengalaman' berbanding perkataan 'senior' :) Baik tak iolsss? *mata kekelip minta untuk ditampar*

Okay harini, 12/9/2014, telah diadakan satu perjumpaan Genetics dekat DKG130BB (ni kod bilik kuliah kalau korang takfaham lantak korang ah aku dulik apa). Punyalaaaaah susah nak confirmkan bilik kuliah kosong. Nasib bapak (Ehsan) tolong aku utk daki pejabat dekan tu. Thank you bapaaaaaak! Jasamu sentiasa ku kenang *lap air mata palsu* Kekekeke. Alhamdulillah. Semuanya berjalan lancar. Dak dak baru tahun satu semuanya comel gila. Paling best, intake pelajar lelaki dalam course ni dah meningkat. Tradisi bilangan lelaki selalunya dalam 3-4 orang je. Now, suprisingly, intake 2014/2015 ni ada 7 orang (if I'm not mistaken) lelaki ! Yessssss! Lepasni meriah laaaah gang Genetics. Meeting kali ni special sikit sebab kitorang jemput kakak kakak abang abang third year sekali. Memang meriah lah. Oh ye, yang dah nak grad dua bulan lagi pun aku jemput Ahakz. Thanks, (abang) Aleemuddin sebab datang tadi. Baru tahu engko tengah buat RA dengan Dr. Nurul. Good luck btw :)

Banyak agenda yang telahpun dibincangkan bersama semua keluarga genetics tadi. Alhamdulillah. Thank you, Allah for the great and pleasure opportunities :) Moga rancangan kita untuk kelab Genetics sentiasa dirahmati dan diberkati Allah. Aminnnnnnn *raup muka lelama*

Oh ye. Aku ingin lebih bersemangat untuk kelab Genetics kali ini. Jawatan yg disandang bukan hanya untuk title, tapi telah menjadi satu indicator bahawa aku perlu menggalas tanggungjawab yang telah diamanahkan :) InshaAllah! *ikat kepala dengan headband*

Nama 'pyqort' jadi glamor sbb keunikan dia Kah!

Abang Long genetics kasi ucapan.

Daddy genetics perkenalkan diri Ahakz.

Bapak handle meeting. Aku pula sibuk buat kerja Bella sbb dia tak datang meeting tadi Tskkk



ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D