Presentation Cesmed : This Afternoon !

Ya Allah. Berdebarnya. Setelah berhempas pulas siapkan slides, brochures dan posters semua. Hanya Allah ye yang tahu malam tadi aku dengan Meera bagai nak gila guna Photoshop guna Powerpoint nak buat segala bagai tu semua. Geram juga sebab ini semua bukan kerja aku. Ni kerja Chief Technology Officer. Takpelah. Redha ToT

Dah lah present jakgi kena speaking baq haaaaaaang. Acano ni acano? Aku tak prepare lagi. Bab slide aku (Marketing) pun aku belum habis mahirkan lagi. So how? Moga permudahkan segalanya. Inilah masanya aku nak uji potensi aku dalam public speaking dan spontaneous words yg keluar drpd kepala aku nanti. InshaaAllah aku boleh!

GO, THE FUNGO!



Poster yang memang last minute siap.

Kerja printing brochures malam tadi.


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D