.

Penat menangis harini. Seriously penat. Why? Effect tengok movie :') Hahaha :D Okay. Like seriously. Aku takboleh tahan. Kenapa tah harini aku macam lepaskan semuanya. Semua yang dah lama aku simpan dalam hati. Tapi aku tak bagitahu pun yg sebenar-2nya apa yang terjadi. Takpelah. Aku taknak keruhkan keadaan. Dan aku taknak susahkan orang lain. Biarlah aku tanggung. Walaupun sakitt sangatsangat, walaupun pahit macam mana pun aku kena hadapi, aku akan bertahan. Nur Azirah kan kuat :) Demi kau. Aku kuat. Demi kau. Aku bertahan. Aku sayang kau. Terlalu sayang. Sangat sangat sayang. Aku ni je yang mengada. Sorry for being a jerk, a completely disaster to you. Apa-2 pun jadi, I won't let you go. You're mine :) Please fulfill my request. I just need your patience. Serious talk. Aku nak kau sorang je. Hero aku, Encik Boyfriend aku :') Aku takkisah dah kau nak buat apa. Buatlah, even you hurt my feelings, it's fine. Sebab kau someone special aku. Sorry for not telling you why i become like this. Aku jahat, kontra habis dengan kau. Aku mintak maaf :'(


ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D