Flash Mob :)



Holla people *wavinghands* Hahaha Alhamdulillah. Ramai yang pakai serba hitam this day. Semata-2 nak support event Standing For Gaza dekat UiTM :) Hahaha punya excited :D Sumpah. Sebab aku tak pernah pakai serba hitam macam ni. First time tau :3 Okay. Aku taktahu nak tulis apa dah. Bosan nyaaaaaa ><''


  
Aina pun sepakat nak pakai baju sama :3

Minggu depan cuti seminggu. Lahai. 22hb pulak band buat parti dekat hotel. Haishh. Aku tak balik pasir gudang lah pulak. Tskkk. Takpe takpe. Band party next year aku kena pergi! Wajib wajib wajib teheeeee. Ohyeah. That's ohzem -.-'' Oh jumpa Nabil lah dekat sini ! Yayyyy :D Aku rindu kau gilagila ngek. Hahaha ingat tak ingat tak kita pernah bergaduh, naikkan suara depan juniors sampai diaorang kecut perut? Salah aku sebab serang kau tiba tiba. Sorry okay Nabil. Tu semua demi band kita jugak :) Apa-2 pun, we've gone through 5 years together in the same section :) Love you sayang :D









ThankYou For Visiting My Hunneyy Bunneyy :D